·211 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2020 18:01 İnsanı alıp bozkırda bir taşraya götüren, sevgiyle samimiyetle kucaklayan, güzel düşüncelerle bizi alıp eskilere götüren kısa keyifli bir hikaye. Kendimizi bir an Mavi kuş un bir yolcusu gibi hissediyoruz ve tozlu yollarda şoför kenanla , muavinle ve yolcularla kimi zaman eğleniyoruz kimi zaman üzülüyoruz. Ama özlediğimiz o sohbetlerin içinde buluyoruz kendimizi. Mavi kuş; ağası, köylüsü, doktoru, hastası, aşığı, katili, turisti, öğretmeniyle küçük bir kasabanın dışa açılan kapısı..
Sonucu şaşırtıcıydı doğrusu. Hiç böyle bir sonu tahmin etmemiştim. O kadar olayların içindeydim ki "STOP" denilen yerde hikayenin bitmesine üzüldüm. Mustafa Kutlu nun okuduğum ilk kitabıydı tavsiye ederim..