Okumaya zorlandığım nadir kitaplardan oldu malesef. Aslında merak üzerine kurulan bir yolculuk olayı olsa da yazarın bunu karışık şekilde anlatması zorlayıcı oldu. Kurgusundan ziyade anlatım tekniği kitabı düşürdü. Eleştirmenlerden çok iyi bir kurgu ve anlatım notu alsa da ben malesef ki beğenemedim. Çünkü okurken hep bir şeyleri kaçırıyorum hissini yaşadım.Kopukluklar art arda olmaya başladı. Okuma hızımı düşürdüğü içinde keyif alamadım Çıkarılabilecek birçok fikir vardı belki ama benim için zaman kaybı oldu . Yazar bütün birikimini böyle oluşması üzücü oldu. Hayvan Müzesi