Genel olarak duyumlardan ibaret tarihleri ve tarihi olayları belgelere dayanarak anlatması çok güzel. Ama benim daha çok hoşuma giden olay benim gibi ezberi çok sevmeyen biri için tarihi ele alışı oldu. Tarihi belli keskinlik değil de gri şekilde birçok etmeni göz önünde bulundurarak incelemek daha doğru düşünmeyi ve yorumlamayı sağlıyor. Tabi bunlar için çok okumak gerektiği de şart. Yazar mizahi bir dille de anlatınca akıcı olarak okunan bir kitap olmuş.