Tavsiyem kitabın özetleştirilmiş halini okumamanız.Benim okuduğum -basımı burada bulamadım- kitap beş yüz sayfaydı ve sıkmadı.Anlatılmak istenen gayet güzel anlatılmış.Amaç şövalye romanlarının ne kadar boş ve saçma şeylerle dolu olduğunu göstermekdi ama kitap bunların ötesinde başka pek çok şeyi de anlattı.