Eğer fantastik kitap seviyorsanız bu kitabı sevmeme gibi bir ihtimaliniz yok kitap kalın gelebilir ama çok akıcı ve çok hızılı okunuyor bir haftaya kalmaz biter
Karakterler çok güzel işlenmiş yazarın dili çok güzel ve hemen diğerlerini okumak istiyorummmm