İlk kitabın bitiminden sonra heyecan ile ikincisine geçmeniz çok olası. Birinci kitapta yaşanan yoğun duyguların daha sadeleştirilmiş ve daha yavaş ilerleyişine şahit olduğum bir kitaptı bu. Kitap, Hz. Mevlana (k.s) ile ilgili birçok güzelliğe müşahit ederken, insana bu kıymetli insanın nasıl dünyaya iz bıraktığını anlatmak için bir kapı açmış oluyor. İyi okumalar dilerim.