·331 syf.····Okunma: 25 Ağustos 2020 11:33 Kitabın son sayfasını bitirdikten sonra “ nolur bir gün uyanalım ve bizde kurtulmuş olalım “ dedim. Konu olarak bu sene yaşadığımız virüs muhabbetine benzer. Bilinmedik bir sebeple herkes bir hastalığa kapılıyor ve kör oluyor. Bireysel ve toplumsal olarak yaşanılan onca sıkıntı öylesine ürkütücü bir hal alıyor ki umutsuzluğa kapılmamak elde olmuyorken ummadıkları anda her şey düzeliyor. Her şeyden kastım gözlerin görüyor olması tabiki. Çünkü onlar için görmek her şey. Aslına bakarsınız bizim içinde öyle ve gören körler olarak bir çok şeyi yok sayıyoruz. Görmediğimiz her şey düzenin bozulmasına, kaosa, faciaya sebeptir.
Gören körlerden olmayalım, birimiz bile görsek bir umut. Umut varsa hayat devam eder.
Bakış açınıza genişlik katabilecek bir kitap , tavsiye ederim