3/10
·424 syf.··
2020 17. kitabı
Gerçekten bu eserden sonra Elif Şafak kitaplarına bi süre ara vermeye karar verdim. Konu gayet güzel başlıyor aslında. Dinine aşırı bağlı bir anne ve gözüyle görmediği hiçbir şeye inanmayıp, dini vecibeleri bir hurafe olarak gören baba ikileminde kalan Peri'nin hikayesi. Kitap boyunca farklı dinler, kültürler, mezheplerden insanlar taniyarak kendini sorguluyor bir yol çizmeye araftan kurtulmaya calisiyor fakat kitabın asil konusu bu ve sonucu "neye tam inandığı" olmalıyken asla bu konu üzerinde durulmadan öylece bitiyor. Oylece derken spoiler vermek istemiyorum yazar kitabın sonu olarak vicdani bir olayı ele almış ve aşırı güçsüz bir son çıkmış ortaya.
Edebiyat
Havva'nın Üç KızıElif Şafak · Doğan Kitap · 201619,1bin okunma
·
142 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Lepisma Saccharina
Gönderi Sahibi
Ben ask kitabını da okudum ama bu denli rahatsız olmamıştım nedense. Daha çok mesnevi okuma hevesi oluşturmuştu o konuda merak salmıştım. Benim de Elif şafaka veda kitabım bu olsun madem :)
Bu Elif şafağın dinle derdi nedir anlamadım gitti🙄
Lepisma Saccharina
Gönderi Sahibi
Aynen her kitabında mutlaka konu alıyor. Tamam genç kesime bir yol göstermek de olabilir amacı ama bu doğrultuda secse sonları daha hoş olur.
Bence o yolu o göstermesin. Üslübünü tarzını konuyu işleyişini vardığı sonucu ve ulaşmak istediği noktayı asla beğenmiyorum. Çok yanlış öğretileri var. Bunu özellikle AŞK kitabında anladım ve Elif Şafak okumayı bıraktım...