1/10
·472 syf.··
2020 32. kitabı
Kitap çok okunanlarda ve o kadar çok beğeni almış ki pek bir beklentim olmasa da kafa dağıtmak için eğlencelidir belki diye başladım ama cidden çok çok vasat bir kitap. Ne akla hizmet bu kadar sevilmiş kitap anlamış değilim. Yazarın kullandığı dil çok basit, hikaye zenginleştirilememiş ve kısır döngü gibi hep aynı çerçevede dönüp duruyor. Bazı yerlerde o kadar sıkıldım ki atlayarak okudum, özellikle şu her bölüm sonundaki anlamsız şövalye hikayelerini.. Az da olsa hoşuma giden birkaç cümle oldu elbet, birkaç güzel şarkı keşfetmem de artısı. Yazar da genç olduğu için ileride umarım buralardan yakalayarak kendini geliştirir diye umuyorum. Gelelim esas kız ve oğlanımızın arasındaki ilişkiye.. maalesef günümüzde çoğu kişinin gerçek aşk sandığı ama aslında takıntılı ve boğucu bir ilişkiden başka bir şey değil. Okuyucu kitlesinin genç nesil olduğu bariz bu kadar sevildiğine göre çünkü 'gerçek aşk' ne yazık ki böyle bir şey sanılıyor. Ve böyle karşı cinse sürekli dayatmalar getiren, sevdiğim için yapıyorum bahanelerine sığınıp hayatını kısıtlayan bu tip ilişkileri yazan çizen olduğu sürece normal, sağlıklı bir ilişkinin bu olduğunu sanıyor genç nesil. Sonra da ortalık kıskanç ve ruh hastası, sabır nedir bilmeyen ilişkilerle dolup taşıyor. O kadar üzülüyorum ve sinirleniyorum ki bu duruma. Bir yerde okumuştum bu durumu çok yerinde anlatıyor; çok sevmek ve güzel sevmek birbirinden tamamen farklı iki şey. Çok seven, sevgisinin çokluğu ile karşısındakini istemeden zehirler. Güzel seven, sevdiği şeyi göğsüne bastırır ve onun iyi olmasını sağlar. Birisini delice değil, aklı başında sevmek her şeyden önemli. Güzel sevmeniz dileğiyle..
İlişkiler
3391 KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201821,4bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.