Serinin 3.kitabı, daha önce hiç filmini izlememiş ve bu seriyi okumamış bir insan için tam bir ters köşe yapıyor diyebilirim. Her karakterin kendine has gizemi ve kitaptaki yeri çok güzel verilmiş. Okurken fazlasıyla heyecan ve biraz üzüntü hissettim.