Kitap dediğiniz böyle olmalı.
10/10
·475 syf.··
2014 12. kitabı
·
12 saatte okudu
·
Okunma: 06 Kasım 2014 11:00
Kitabı okudum. İnanılmazdı. İnsanın kendisinin okuması bir başka. Görme sorunumuz olsa da, teknolojik imkanlar ile aşıp, böyle güzel eserlerin tadına varabilmek inanılmaz bir nimet. yazarın dili şahane. Konu sürükleyici. Sonuna kadar gittim. Bir kaç saatte kitabı bitirdim. Bİr gecelik iş. Böyle kitaplar çabuk tüketiliyor. Bir kere daha okurum. Bazı filmler vardır. Tekrar tekrar izlenir. Hep aynı tadı verir. Bu da öyle bir eser.
Edebiyat
OlasılıksızAdam Fawer · April Yayıncılık · 202398,5bin okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.