·72 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Eylül 2020 03:10 İçimdeki çocuğu yanıma alıp ona okudum bu kitabı. Kızım ağladı durdu kitap boyu. Masum yaşlı gözlerini kaldırıp bana bakıyor, "sahi mi? Sahi bu kadar hakkım var mı benim?" diyordu. Sayfalar biterken iki dirseğimin birbirine, ikisinin birlikte dizlerime yapıştığını, sırtımın kamburlaştığını farkettim, regrese olmuştum, cenin olmuştum.
Su gibi bir kitap, bu yalınlık ve doğallık içindeki " çocuk haklarının" doğal bir hak olduğunu içselleştirmeye yardım ediyor.
Ve fakat kalıpları, yargıları, kuralları fazla biriyseniz genzinize sıçrayacaktır.