Kitabı, bir klasik olduğu için, okumaya başlarken ön yargılıydım. Okuduğum ilk klasik kitaplardan biridir kendisi. Başlarda kendini tanıtan kitap sonralarda öyle açıldı ki bir yolculuk gibiydi adeta. Sonraki sayfaya geçmeye çalışırım sıkıcı kitaplarda ama bu eserde öyle olmadı. Sayfaların tadını çıkardım. En sonda ise tahmin etmeme rağmen şaşkınlıkla bitiş noktasına ulaştım.