Coelho'ya büyük yazar demek gerekir belki ama bu birçok yazara hakaret etmek sayılabilir aynı zamanda da. Okuyucuyla bağı iyidir, o sebepten de çok satıyor olsa gerek. Ben seviyorum kendisini, çok satmanın inceliklerini de iyi biliyor, okuyucuyu zeki hissettirecek şekilde yazmayı da.
Felsefe göndermelerine ise hiç değinmek istemiyorum. yine de en az Walt Disney çizgi filmleri kadar içgörü kazandırıcı olduğunu inkar etmemek gerek.