Puan vermedi·110 syf.····Okunma: 18 Eylül 2020 19:24 “Neyse odur. “
Yalnızlık, sessizlik, tepkisizlik içerisindeymiş gibi duran bir karakterin altında bence yaşadığı çok büyük savaşlar ve buhranlar var. Sonuç olarak insan olmanın dayanılmaz zorluğu karşısında insan olmayı becerebilecek sakinliğiyle kendisine hayran bırakıyor. Ama bu tepkisizliği insanları resmen telaşa düşürüyor. İnsanlar onu, eserin adında olduğu gibi "yabancı" olarak görüyorlar. Ve bir alt kültür sorunu olarak "Yabancının tehlikeli algılanması" olayı sonunda kendisini gerçekleştiriyor. Fakat suçlu olan kim bu olayda?