·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Eylül 2020 13:47 Eser, Erkam Radyo’da Gönül Sadası programında gerçekleştirilen konuşmaların kitap haline getirilmesinden oluştuğu için bir sohbet havasında.
Kemal Sayar ve Saadettin Ökten Hocaların naif ve kibar üslupları tüm okuyucuları etkileyecektir.
Her Müslümanın ve aslında her insanın mutlaka okuması gereken bir eser olduğunu düşünüyorum.
Şimdi büyük bir merak ile “Aşk ile anı seyretmek” eserine başlıyorum :)