Uzun zamandır okuduğum en sürükleyicisiz romandı
Güzel ama okunacak yüzlerce kitap varken sıraya konulur mu bilemedim...
Epeyce elimde süründü çok zor bitirdim velhasıl çok fazla tasvir, çok az olay örgüsü vardı. Hiçliğin ortasında kalmis bir subayın, heyecanlı bir olay olacak diye ömrünü tüketmesinin, bu uğurda sağlığından olmasının romanı.
Evet varoluşsal yaklaşım adına yazılmış güzel bir kitap, vermek istediği mesaj da güzel ama kanaatimce dil ve anlatımı daha sürükleyici olabilirmiş.
Sevgiler...❤