Muhammed
@Muhammed_1453
Takip Et
Halid Ziya
Puan vermedi
·
317 syf.
·
Kitabı okudu
·
2020 4. kitabı
Halid Ziya en iyi eseri olduğunu söylemiş bencede en iyi eseri okumanızı şiddetle tavsiye ederim. Akıcı ve güzel. Kitap ruhun gıdasıdır ..............
Edebiyat
Mai ve Siyah
Halid Ziya Uşaklıgil · Venedik Yayınları · 2016
34,8bin okunma
6 beğeni
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap