Kitap güzel sıkıcı değil, gayet akıcı yazılmış, lakin Karyen bana çok sinir bozucu geldi hiç birşeye inanmak istemiyor, yüzükten ılık kan ile aynı bir sıvı akmasına rağmen, kanayan yüzük hakkında hem rüyasındaz hemde Ziya beyin babasından bilgiler almış olsada inatla yüzüğün boyası çıktı diyip kestirip atıyor. Hemen hemen konuştuğu herkese salak, züppe vb argo ithamlarda bulunup sinir oluyor tersliyor bu sebepten kitabı olduğu gibi çöpe atma isteği uyandırabilir
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖