Kesinlikle katılıyorum, Karen bana da çok sinir bozucu geldi hemen hemen herşeye kızıyor, anlatımda kız kendini aşırı akıllı görüyor bu kadar şeyin tesadüf olduğunu ısrar ediyor. Üstteki yorumcu da kendini geliştir demiş, bir insana kendini geliştir demek cahil insan cümlesidir, kendi inandığına, hissettiğine ve anlamak istediğine senide zorluyor. Herkes aynı düşüncede olsaydı mahkemeler olmazdı