Kitap yorumum
10/10
·392 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Bu kitabı hep ertelenmiştim ama bitirince dedim ki keşke hiç ertelemeseydim çok beğendim ikinci kitabını okuyorum şimdi o da harika gidiyor yazarın dilini çok sevdim çok akıcı yazmış konusu da harika zaten bayıldım
Edebiyat
Gazap ve ŞafakRenee Ahdieh · Pegasus Yayınları · 20171,382 okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.