9/10
·680 syf.··
2020 2. kitabı
Rüya Alaca yazar, bir gece arkadaşları ile bir çılgınlık yapıyorlar ve hiç tanımadıkları rastgele bir iş adamına çok ilginç bir mail atıyorlar. Bu mailleri ise karşılık buluyor ve bu sayede namıdiğer Beyaz Aslan ile yani Çağrı Akarslan ile tanışıyorlar. Çağrı'nın otizmli kardeşi Erdem ise Rüya'nın onu çok seven bir okuru. Rüya ile Erdem tanıştıktan sonra Rüya Akarslanlar'ın hayatına dahil oluyor ve her şey böyle başlıyor. Kitap gerçekten çok akıcı arkadaşlar istemsizce sayfaları çeviriyorsunuz ve deyim yerindeyse su gibi akıp gidiyor. Ben bunun konudan ziyade yazarın kaleminden olduğunu düşünüyorum çünkü heyecansız yerde bile sanki bir olay varmışçasına okudum. Eğer kitabı okursanız Erdem'in kitapta herkesin sevebileceği bir karakter olacağını anlarsınız gerçekten kitapta en sevdiğim karakter olduğunu söyleyebilirim. Bir kısımda Rüya eğer Erdem bir kitap karakteri olsaydı okuyucuların onu çok seveceğini söylediği diyalog vardı gerçekten de öyle oldu. Yazarın Erdem karakterini gerçekte tanıştığı bir otizmli bireyden esinlenmiş olması beni ayrıca etkiledi. Konunun ve karakterlerin çok güzel işlendiğini söylemeden geçemeyeceğim olay akışı yerli yerindeydi. Rüya karakterinin absürtleşmeden işlenen cesaretini ve duygularını beğendim ki Rüya'yı gerçekten çok sevdim. Çağrı'yı ise kitap boyunca şöyle bir kendine getiresim gelmedi desem yalan olur yani gerçekten o kadar dik kafalıydı ki Rüya da bıktı ben de bıktım. Kitap öyle bir yerde bitti ki ikinci kitabın çıkmasını beklemeden gidip Wattpad'ten okuyup bitirdim. Genel olarak çok tavsiye ettiğim ve büyük bir keyifle okuduğum bir kitap oldu. Umarım siz de Rüya, Çağrı ve Erdem'in hikayesini okursunuz.
Bir Rüyanın Peşindenİmran Tohumcu · Epsilon Yayınevi · 2020113 okunma
·
296 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.