·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Eylül 2020 12:03 Kitaptan çıkarılması gerken duygu empati gibi ama bu duygu söylerken bile çok yavan kalıyor. Doktorun olaylarda sergilediği kabullenişleri için içimden ne bu kadar bezdin demek geldi. Arka kapakta yer alan hikayenin analizi ise muazzam zaten daha fazla yorum yapmak gereksiz kalıyor.