Mustafa Kutlu'ya Merhaba dediğim ilk eser. Gerçekten daha önce neden okumadım acaba diye bir kez daha sorguluyorum kendimi ama hala daha geç kalmış değilim .Çok uzun olmayan birden fazla bölümden oluşan kitapta altını çizdiğim çok güzel cümleler oldu. Üslubu çok ağır olmamakla birlikte çok da akıcı değil şahsımca. Mustafa Kutlu yazarımızın diğer eserlerini de keşfetmek için sabırsızlanıyorum. Keyifli Okumalar