Kasiyer-Kitap Yorumu
7/10
·126 syf.··
Beğendi
·
2020 6. kitabı
Kitabı oldukça sevdim, önemli olan vardığın yer değil yolculuğundur derler ya bu kitabın da aslında öyle bir fikirle yazılmış olduğunu düşunüyorum. 36 yaşında Keiko Furukura adlı karakterimiz, 18 yıldır yarı zamanlı olarak çalışan bir süpermarket personeli, onun marketi gördüğü gözden bizde hikayeye dahil oluyoruz. Anlatım o kadar güzel ki her an raf düzenleyici ve kasiyer olduğumu hayal edebildim. Bir market çalışanının hislerini hissetmek hoşuma gitti, içselleştirdim, bu da benim kanımca kitabın iyi yazıldığını gösterir. Ayrıca konu; toplumun bakış açısı, artık normal ol nidaları arasında değer yargılarının ne kadar katı olduğunu yer ve mekan farketmeksizin gözler önüne seriyor. Bununla birlikte, iş hayatına yeni başlayanlara da önerimdir. Ben de biraz olsun bu durumu hissetmek, iş hayatı üzerine düşünmek için bu kitabı almıştım, alanınızın bir önemi yok iş dünyasına tanık olabiliriz.
Edebiyat
KasiyerSayaka Murata · Turkuvaz Kitap · 20193,673 okunma
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.