“ Sizler yeni bir gün doğumunu bekleyebilirsiniz, benim buna gücüm kalmadı”
Diyerek Stefan Zweig eşiyle birlikte hayatına son verdi. Yani, intihar etti.
Dolayısıyla,
Doğması için mücadele ettiğin bir 'günün' yoksa yaşayacağın bir hayatta yoktur.
Hayallerini yitirdi isen, kaybedecek bir şeyin kalmamış demektir.
"Bu arada sakın aklından çıkarma: Tutkun yoksa, yoksun !"