Psikoloji alnında yazılmış en güzel kitaplardan..
Nasıl insan oluruz? Gerçekten tüm eylemleriniz kendi irademizin öz eseri mi? Içinden çıkmış olduğumuz aile, içinde olduğumuz toplum mu bizi insan yapıyor? Insan olmak için dayatılan, içinde olmaya mahkum olduğumuz toplumsal tabulara mi bağlı...
May muhteşem...çocuğa verilen sorumluluklar, ödüller, cezalar....hepsi yerle bir olabilir....