·331 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mayıs 2020 13:52 Kitabı çok beğendim. Okumadan önce neyle karşılaşacağımı bilmiyordum tam pandemi döneminde çok farklı düşünceler uyandırdı kafamda.
Aslında insanlar dünyayı tamamen görmek üzere kurgulamış, kimsenin görmediği bir dünyada sistemin tamamen çöktüğünü anlıyorsunuz.