·163 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Eylül 2020 14:17 Lütfen OKUYUN
İlk başlar da kitap çok hoşunuza gidicektir. Ara ara sıkılabilirsiniz ama dikkate almayın ve okumaya devam edin gördüğüm en iyi aşk hikayesi, kurgusu nederseniz diyin daha az önce bitirdim yani tesiri altındayım burada yazdığım sözcükleri tamemen duygularımla yazıyorum hüzünlü, düşündürücü tesiri lafından çıkmak uzun zaman alıcak gibi. Betimlemeler ustalıkla seçilmiş. 9.sınıfta edebiyat dersinde ödev olarak almıştım ama okumamıştım şimdi geç okuduğuma pişman oldum.