Çok seveni var ama ben hiç sevmedim ot gibi okumak için okudum ha bu arada kapağı çok güzel ve acayip fotojenik ama yeterli değil bana kalırsa almayın zaten hayat yeterince zorken birde geek bir kızı ve üvey annesini okumaya değmez derim
GeekerellaAshley Poston · Yabancı Yayınları · 20201,893 okunma