Wattpad kitaplarını seviyorum çerezlik geliyor
Bu kitapta öyle ama yazar küçük yaşta yazmaya başladığından ötürü biraz konusu basit gelebilir fakat
Diğer kitapların daha iyi olacağını düşünüyorum acemi bir yazara göre gayet iyi yazılmış
Açıkcası bu kadar kötü yorumu haketmiyor.
2 günde bitti ama artık kitabın sonunda borayı boğacaktım. Çok seri ilerliyor nasıl bittiğini anlamayacaksınız aynı zamanda zevk ile okuyacaksınız yazarımızın kalemine sağlık çok güzel bir kitap olmuş
Açık konuşmak gerekirse öyle sayfalarca yapılmış edebiyat falan yok ama şu varki
Hiç kafa patlatmadan kitap bitiyor romantik komedi tarzı kafa dağıtmak için okunabilir