Hani bazı kitaplar dönüm noktanız olur sonra kitap okumaya başlarsınız işte bu o kitap Merve özcanın kalemi beni kıtap sevdalısı yaptı bence asla pişman olmayacağınız bir kitap Betül ve Ömeri okadar güzel anlatıyorki sizde aşık oluyorsunuz onlara başım çatlayana. Kadar okuduğum en güzel kitap