Wattpad kitaplarını seviyorum çerezlik geliyor
Bu kitapta öyle ama yazar küçük yaşta yazmaya başladığından ötürü biraz konusu basit gelebilir fakat
Diğer kitapların daha iyi olacağını düşünüyorum acemi bir yazara göre gayet iyi yazılmış
Açıkcası bu kadar kötü yorumu haketmiyor.
2 günde bitti ama artık kitabın sonunda borayı boğacaktım. Çok seri ilerliyor nasıl bittiğini anlamayacaksınız aynı zamanda zevk ile okuyacaksınız yazarımızın kalemine sağlık çok güzel bir kitap olmuş
Açık konuşmak gerekirse öyle sayfalarca yapılmış edebiyat falan yok ama şu varki
Hiç kafa patlatmadan kitap bitiyor romantik komedi tarzı kafa dağıtmak için okunabilir
Hani bazı kitaplar dönüm noktanız olur sonra kitap okumaya başlarsınız işte bu o kitap Merve özcanın kalemi beni kıtap sevdalısı yaptı bence asla pişman olmayacağınız bir kitap Betül ve Ömeri okadar güzel anlatıyorki sizde aşık oluyorsunuz onlara başım çatlayana. Kadar okuduğum en güzel kitap
Okadar beklenti ile başladımki hayal kırıklığına uğramamak elde değildi kitabın ismi kapak tasarım ayraç falan çok güzel ama şöyle bir sorun varki kitap çöp ilk başta kitaba haksızlık ediyorum diye düşünüp durdum ama kitabın sonuna zorlaya zorlaya geldiğimde hiçbir konusu olmadığını gördüm. Bir erkek ve kadının 500 sayfa boyunca duygularını anlamaya çalıştıştığımız bir kitap. Başkada bişi anlatmıyor zaten
Yok seviyor Yok sevmiyor ha birde birbirine olan hitap şekli çok saygısızcaydı.