10/10
·375 syf.··
2020 1. kitabı
Defalarca başlayıp, defalarca bıraktığım eser. Fakat öyle sürükleyici olmadığından değil, bilhassa kitabı elinizden bırakamayacağınız derecede bağlıyor kendini. Sanırım mesleğimden dolayı çocukluk travmalarına hassas yüreğim devam etmeme engel oldu desem, daha doğru olur..Sonunda bitirmiş olmanın ve vedalaşmanın hüznüyle yazıyorum incelemeyi.. Kitap benzer yönleriyle içten içe yüreğe kazınsa da bambaşka bir kültürün ve her ne kadar medya aracılığıyla tanık olsak da kalbine inemediğimiz acı verici olayların tam orta yerine konduruyor sizi. Hem çocukluğunuza, hem de acıya sürükleniyor ruhunuz satırlarla..Karakterlerle beraber yaşıyorsunuz; heyecanlanıyor, üzülüyor, kızıyor ama empati kurmayı da öğreniyorsunuz. Belki uç karakterler çizilmiş, fakat duygu öylesine güzel aktarılmış ki..Ağlayarak okudum, ağlayarak bitirdim. Velhasıl, bir ömür izini taşıyacağımdan şüphem yok.. Siz de adı çok duyulan kitaplardan bir adım geri duruyorsanız, önyargınızı koyun cebinize ve okuyun bu kitabı. Kalplerimiz ortak acıda, ortak hüzünde birleşsin. Zira kitabı bitirdiğinizde duygularınızın ve bakış açınızın besleneceğinden şüphem yok...
Edebiyat
Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 2024192,5bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.