Okuma sürecini uzun zamana yaymadan dikkatli okunması gereken bir kitap. Anlatmak istediği şeyleri yazar çok iyi şekilde hikayeleştirmiş. Hikayeleştirmede en beğendiğim kısımlar ise son sayfalar oldu. Son sayfalarda karakter gelişimi ve diyaloglar çok iyiydi kesinlikle okunması gereken bir kitap.