Argo dili başta anlamakta zorlandım fakat alıştıktan sonra hikaye kolayca aktı. Enteresan bir bakış açısıyla yazılmış ve hikayelerin birbiri ardına gelişi ve karakterlerin farklı fazlarını görmek tuhaf hissettirdi. Klasik müziği bu şekilde kullanmak da ilginç geldi ve aslında hoşuma gitti diyebilirim. :) Bu zamana kadar neden okumamışım ki dedim izlemediğim filmlere yaptığım yorumlar gibi. Filmini bilerek izlemedim. Şimdi onu da izlemek istiyorum. Bu fikirler nasıl filmleştirilmiş olabilir merak ediyorum. İyi ki kitaptan önce izlemedim. :))