Kitabı üç oturumda bitirdim. Filminden bir kesiti kısaca görmüştüm. Okuduğum yere denk geldiğinde şaşırmıştım hatta. Kitabı okumak daha keyifliydi bu arada. Yazarın tasvirleri ve karakterlerin daha derinlikli oluşu filmde sönük kalmış biraz. Kaosu çok güzel tarif etmiş yazar. Walking Death' de ne izlediyseniz onu alıp körlükle yer değiştirin ve üstüne de felsefe ekleyin. Saramago' nun diğer kitaplarını okumuş biri olarak söyleyebilirim ki bu fikri de çok beğendim. :)) Ayrıca kaosu bu kadar sade anlatmak ne güzel bir beceridir...