Normalde 2 günde okunacak bir kitaptı. Ama ben Mustafa Kutlu ile bu kitapta selamlaştım. Yani okuduğum ilk kitabı olduğu için yavaş yavaş okumak istedim. İsmi gibi İlmihal yahut Arzuhaldi.. Kısa kısa, her konudan söz etmiş lakin öz olarak söz etmiş. Az sözle çok şeyler anlatan yazarların yeri hep ayrıdır bende. Bundan böyle Mustafa Ağabey'de onların arasında olacak benim için. İyi ki okudum. İnşaALLAH tüm eserlerini okumak nasip olur. Eğer kısa kısa ve hayata dair İslama dair genel geçer bilgiler dışında bir şeyler okumak isterseniz mutlaka okuyun derim..
Geceyede bir dua bırakalım kitabın içinden ;
Önceden yaptıklarımı, sonraya bıraktıklarımı, içimde gizlediklerimi, açığa vurduklarımı bağışla.
Amin