·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ekim 2013 06:17 Lise yıllarında edebiyat hocalarının okumamız üzerine olan baskılarına anlam veremeyerek bitirmiştim kitabı. O zaman da alt planında vermek istediği mesajla beni kendine çekse de şimdi yeni yeni ayrıştırma yapabiliyorum. İnsan ırkının toplumda nasıl da kast sistemine büründüğünü, bir anda en değerli iken en değersiz konuma düşebileceğini ve "domuz metaforu" ile bir uzman gözlüğünden insan hayatına bakış açısını...