Zevkle okuduğum bir Sabahattin Ali kitabı daha.
Kitabın dili gayet yalın ve anlaşılır, akıcılığı ise adeta su gibi. Olay örgüsü de bayağı sağlam. Yazarın tasvirleri harikulade. Kitap her şeyi ile beni benden aldı.
Sabahattin Ali ' nin kitaplarını okudukça bir kez daha anlıyorum; herkes yazar olamaz, olmamalı ve bir kez daha ağlıyorum; bu kadar erken gitmemeliydin Ali.