Jack London'ın başyapıtıdır. Amerikan Edebiyatı'nın en önemli kitaplarından birisi olmasının yanında London'ın hayatına dair de birçok şey gördüğümüz, bir nevi otobiyografik bir kitap diyebiliriz. Kitap kendisini bir solukta okutuyor, hikayenin içerisinde kaybolacaksınız. Birçok farklı edebiyattan kitap okuyan birisi bu kitaba "en iyi kitaplardan" demez belki fakat okuyan her bireyin en sevdiği kitaplardan birisidir, henüz istisna görmedim :) Hayatında yükselmeyi hedefleyen Martin Eden'ın düşüncelerine, duygularına, yaşadıklarına tanık olacaksınız. Keyifli okumalar.