"Eğer düşünmeseydim, çok daha mutlu olurdum." Sylvia Plath
Edebiyat
·
1 Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Aynen öyle arada beyni dinlendirmek lazim🙂
Yaşar Erdoğan
Gönderi Sahibi
Bak bunu bile düşünürken riske giriyorum 🤷🏻‍♂️😂 biri beni durdursun
Dusunebilmek zeki insanlara atfedilmis bir eylemdir beyin sürekli analiz halindedir yani sonra bu düşünceler bizi kederlendirip dert sahibi mertebesine eristirir çıtayı yukseltiriz oysa düşünmeyen hayatı asalak gibi günübirlik yaşayan şizoitlere hayat çok güzel malesef 😐🍷
Yaşar Erdoğan
Gönderi Sahibi
Hepsine katılıyorum ama arada beyni de dinlendirmek gerekiyor herkesi anlamak için biraz da asalak takılmak lazım.
Eğer düşünmeseydim yalandan mutlu olacaktım iyiki düşünmüş iyiki mutsuz olmuşum . eğer düşünmemiş olsaydım aptal olurdum :D