·156 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ekim 2020 02:01 Yazarın dilini sevdim bence çok akıcı bir dille yazılmıştı ve felsefe tarzında okuduğum ilk ve en güzel romandı diyebilirim. Verdiği öneriler günlük hayatta daha özgüvenli, daha olgun olmamıza yardımcı öneriler ve düşüncelerdi