·472 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ekim 2020 00:00 İlk kitap yorumum dün bitirdiğim 3391 Kilometre olsun istedim.
Kitapta Ege ve İzmir'in onca mesafeye rağmen hiç bitmeyen aşkını okuyoruz. Kitap sürükleyiciydi ama bir türlü bitiremedim, oldukça uzun sürdü. Artık buna dikkat etmem gerekiyor.
Beni çok duygulandıran, yeri geldiğinde ağlatan bir kitaptı. Mesafe aşkı yaşayanların mutlaka okuması gereken bir kitap. Bu yüzden beni çok duygulandırdı. Umudumu kaybetmem gerektiğini anladım. Alıntıları da sayfama yükleyeceğim. Herkese iyi günler dilerim.