Puan vermedi·198 syf.····Okunma: 05 Ekim 2020 22:03 (Okuduğum en kötü kitap)
Modern zamanın aykırı ve başyapıtı olabilir ancak bu döneme ait bir kitap olmadığını düşünüyorum. Kitabı okurken bir ergenin hayat hakkında akıl vermesi, herşeye sinir olması ve herkesi yargılaması dişlerimi sıkarak okumama sebep oldu. 1951'de açığa çıkmayan gerçeklerin düşünce yapısını ele almış Salinger ancak 21.yy'da çok can sıkıcı olabiliyor.