·144 syf.····Okunma: 07 Ekim 2020 11:13 Kitap benim için tamamen çerez bir kitaptı. Yazarın dili basit ve akıcı. Kitabın kurgusu ve yaratılan dünya hiç düşünülmemiş bir şey değil ama farklı bir bakış açısıyla anlatılmış. Ama kitaptaki atmosferi ve olayları anlamaya çalıştığınız anda kitap bitiyor. Bir dizinin ortasından bir bölüm açmışsınız ve sadece o bölümü izlemişsiniz gibi. Yani kitap bana yarım hissettirdi. Öncesi ve sonrası varmış ama ben sadece kısa bir kesitini okumuşum gibi. Çerez bir kitap arıyorsanız alıp okuyabilirsiniz.