·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2016 00:00 Birinci tekil anlatım (başkahraman Alex macerasına ışık tutuyor birinci ağızdan) oldukça rahatsız edici, hatta tüyler ürpertici, Şiddete meraklı bir adamın gözünden yaşananlara tanık olmak bir hayli sarstı beni. Alex ve arkadaşları şiddete başvurup bunun altını ise kişisel bahanelerle dolduruyorlar. Oldukça etkileyici bir roman. Bir oturuşta okudum!
Kubrick'in film versiyonunu da bir kez daha hatırlatalım.