-Tutunma problemi yaşıyorum Selim kurtar beni...
Yorumum şudur ki; gerçekten Ölümsüz Eser (!) buna denir. Her şey o kadar akıllıca yazılmış oynatılmış ki final sahnesinde bende kayış koptu.
Hep üzün yok tabi ki; Marketçi abimizin girişimci olarak müteahhitliğe başlama hikayesini kahkaha atarak okudum. Tabi birde pavyon muhabbeti var