Mektubu okuyana dek her şey o kadar güzel gidiyordu ki sonuç beni perişan etti.
Hikaye konusu güzel olmakla birlikte aşk hakkında tespitleri de gayet etkileyici buldum. Bir çok şeyi fark edeceksiniz yada başka yerden bakacaksınız. İnsanın iç dünyası ve yaşadığı koşullar altında ezilmesi.. ve ortaya çıkan durumlar... Mutlaka okuyun.