Puan vermedi·591 syf.····Okunma: 10 Ekim 2020 12:49 Özellikle lise dönemindeki her gence okutulması gerektiğini düşündüğüm başarılı bir kitap. -Keşke bize de birileri okutsaydı o zamanlar diye iç geçirdim okurken hep-. Başarılı bir kitap diyorum çünkü eğiticilik vasfına sahip olup kurgunun da zevk verdiği üstelik ikisinin birbirini çok iyi sağladığı bir roman olma özelliğini taşıyor. Yazarın böyle bir kitap yazarak edebiyata ve felsefeye çok değerli bir katkıda bulunduğunu düşünüyorum, dilerim ki her meraklı insan bu kitapla karşılasıp okur ve bu katkıdan faydalanır.